Tania pożyczka bez BIK

Tania pożyczka bez BIK
Informacje ogólne o kredycie bez BIK:
Pożyczki bez BIK to pożyczki dla osób osiągających i mogących udokumentować stały dochód, które są zameldowane na stałe. Pośrednikiem udzielającym pożyczki jest Webglobal Creative Agency.
Pożyczka bez BIK przeznaczona jest dla osób z całego kraju
Stałe oprocentowanie pożyczki wynosi 24%.
Od pożyczki potrącana jest 5% prowizja.
Pożyczka z odsetkami spłacana jest w miesięcznych ratach a maksymalny okres spłaty może zostać ustalony na 48 miesięcy.
Akceptowani są pożyczkobiorcy w wieku od 18 do 65 lat (dotyczy również ewentualnego poręczyciela)
Maksymalna kwota pożyczki to 15000 zł.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

interesuje mnie oferta ale zależy mi na czasie natali.m@poczta.fm

Anonimowy pisze...

Witam Prosze o kontakt jestem zainteresowana Państwa oferta pożyczki mój mail e.j@op.pl Ela

Anonimowy pisze...

Prosze o kontakt ania2603@op.pl

Anonimowy pisze...

jestem zainteresowana prosze o szczegoly udzielenia bardzo pilne sylwkacizdziel@onet.eu

Anonimowy pisze...

witam jestem zainteresowana proszę pilnie o kontakt na maila ryba2234@wp.pl

Anonimowy pisze...

Jestem zainteresowana prosze o kontakt karolcia4-20@o2.pl

Anonimowy pisze...

Witam jestem zainteresowany proszę o kontakt damiano198499@tlen.pl

Unknown pisze...


HEAD OFFICE
No15, Bola Ajibola Street, off Allen Avenue;
Ikeja - Lagos State.
Nigeria
Tel: +2348161560825

Dzień dobry,

Zapraszamy do UT międzynarodowych usług finansowych.

Oferujemy pożyczki w 2% stopy procentowej, na okres do 30 lat, bez zabezpieczenia.

Nasza firma oferować folloowing rodzajów kredytu wymienione poniżej.

1. kredyty biznesowe
2. Pożyczki osobiste i społeczne
3. Pożyczanie Rynek / inwestycja

Firma ma zamiar przejść na świecie, co jest powodem, dla którego oferujemy kredyty międzynarodowych.

Uwaga: tylko poważne wnioskodawcy.

Po więcej informacji skontaktuj się z nami natychmiast.

Pozdrawiam,

Pan James Smith
utfinancialservice2@gmail.com

Anonimowy pisze...

Jestem przedstawicielem Iowa Luterańskiego Szpitala w Iowa City w USA. Doznałem, aby kierownictwo szpitala mogło reklamować w Internecie, jak pracujemy i że rozpoczęliśmy ponownie rok na zakup i sprzedaż ludzkich narządów, np. nerki, Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, skontaktuj się z nami pod poniższym e-mailem: Zrekompensujemy naszym darczyńcom sporą sumę pieniędzy i jesteśmy specjalistami od organów Chirurgia i jako dawczyni nie ma ryzyka w to.
A to jest nasz e-mail:
iowalutheranhospital@gmail.com
Możesz również zadzwonić lub skontaktować się z nami pod adresem whatsapp +1 929 281 1248

Anonimowy pisze...

Cześć,
Oferuję to wszystkim, którzy tego potrzebują. Udzielam pożyczki w wysokości od 2000 do 700 000 euro
bardzo proste warunki dla każdego, kto może spłacić. Z stawką 3% rocznie. Robię także inwestycje i pożyczki
wśród szczegółów wszelkiego rodzaju. Udzielam krótkich pożyczek, średnio- i długoterminowych, we współpracy z moim prawnikiem i udzielam praktycznego zwrotu kosztów. Nie znamy Twoich aplikacji, a nasze przelewy są ubezpieczone przez bank w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji. W przypadku wszystkich twoich wniosków formułuj oferty cenowe i płatności, a ja będę tam dla ciebie. Wreszcie, aby uzyskać więcej zrozumienia, skontaktuj się ze mną przez e-mail: sampetersoninvestment@gmail.com możesz napisać do niego lub whattsapp przez: +1 (470) 485-4938

natulka pisze...

Oby tylko jedną brać, a nie kilka i to jeszcze na spłatę poprzednik bo to pierwszy krok do zadłużenia. No chyba, że ktoś już tak zrobił to pomocy w oddłużaniu można szukać w firmie spłata chwilówek Dąbrowa Górnicza